Harry Styles Sözleri

1-Bazen düşünüyorum ve ben kimim diyorum.

2-Benim hayatım kızlar üzerine kurulu.Bunu değiştiremezsiniz,değiştirmeyinde.

3-Konserde bir kızdan hoşlanırsam onu çıkışta kulise çağırırım ve telefon numarasını isterim.

4-Kural bu ; Sen hayal edersin başkaları yaşar.

5-Kızların üzülmesine dayanamıyorum.

6-Her kız kusursuz ve güzeldir.

7-Güven bittiğinde ilişkide biter.

8-Senin özgürlüğün benim kıskandığım yerde biter.

9-Gülümsemek kızlara çok yakışıyor.

10-Duygularımı fazla belli etmiyorum.

11-Hayranlarımız olmadan One Direction olmanın bir anlamı yok.

12-Her zaman güçlü kızlar tercihim olmuştur.

13-Hayat sadece kadınlara güzeldir.

14-En tatlı hayran grubuna sahibiz.

15-Dünya'nın en yakışıklı erkeğini öldürmek isterdim ama intihar etmek suçmuş.

16-Canın yanıyorsa kenara çekilip ağla,ağlayamıyorsan canını yakanı ağlat.

17-Gözümün önünde bir erkek bir kızı ağlatırsa erkeği tanımasan bile döverim.Hiç bir erkek bir kızı ağlatamaz.

18-Harry ;"Öğretmenime sütyen hediye edip içine 'görmek istiyorum' diye not bırakmıştım."

19-Eğer bir kız arkadaşım olsaydı,onu ailem ile tanıştırıp hep beraber vakit geçirmek güzel olurdu.

20-Ben prens gibi bir sevgili olabilirim.Bunu çok istiyorum.Ayrıca romantiğimdir de.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esrarengiz Kasaba Karakterleri

Yabancı Şarkı Önerileri

Thomas Brodie Sangster Hakkında Bilgiler